Odpowiedzi

2009-11-16T15:12:30+01:00
Zad.1

Uczy nas ze każdy może spełnić swoje marzenie. Ze nie zawsze musi być tak jak jest.

zad.2

Uczy nas ze w jedną chwilę można stracić wszystko.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:52:50+01:00
Gol 1 uczy nas tego ze warto rozmawiać otwarcie o tym czego pragniemy i dążyć do spełnienia swoich marzeń nie tylko nie tylko zawodowych ale i prywatnych.

Gol 2 uczy nas tego, że szczerość popłaca, kłamstwo rujnuje. Uczy nas także wybaczania, oraz możemy zobaczyć czym jest prawdziwa miłość rodzicielska, braterska i nie tylko.
1 5 1