Odpowiedzi

2009-11-16T14:52:10+01:00
Mi sie wydaje ze dla tego bo wszytko widzisz np nos usta oczy itd...
2009-11-16T14:52:38+01:00
Ponieważ jest stworzony na jego podobieństwo.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:52:29+01:00
Na początku Biblii, w Księdze Rodzaju czytamy, że Bóg stworzył człowieka na swój obraz i podobieństwo. To sprawia, że człowiek zajmuje wyjątkowe miejsce w świecie stworzeń. W swojej ludzkiej naturze jednoczy świat duchowy ze światem materii. Ponadto Bóg stworzył mężczyznę i niewiastę. I wreszcie, Bóg obdarzył człowieka swoją przyjaźnią.
1 5 1