A double-decker bus - a bus with two levels.
a roundabout- trafiic goes round it in a circle.
traffic-all the cars, busesetc. in a street.
traffic lights - coloured lights in a street; they stop and start the traffic.
a zebra crossing - black and white line on a street; people can cross cross the street there.
an open top bus - a bus without a roof.

Jak to się czyta ?

2

Odpowiedzi

2009-11-16T14:54:11+01:00

double-decker bus - autobus z dwoma poziomami.
rondo-trafiic dookoła to w kółko.
ruchu wszystkich pojazdów, busesetc. w ulicy.
światłach - kolorowe światła na ulicy, zatrzymują się i rozpocząć ruch.
zebra - czarna i biała linia na ulicy, ludzie mogą krzyż na drugą stronę ulicy nie.
open top bus - autobusem bez dachu.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:14:18+01:00
Jak to się czyta czy jak to się tłumaczy?
Czyta się tak( przyznam albo źle zinterpretowane albo dziwne pytanie : )) )
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
E Dabl deker bas- e bas łit tu lewels.
e raund abaut- trafik gos rand it in e cirkl.
trafik- ol de kars busekt in e strit.
trafik lajgts- kolord lajts in e strit; dej stap end start in the trafik.
e zibra krosing- blak end łajt lajn on e strit; pipol (^^) ken kros de strit der.
en ołpen top bas -e bas łidałt e ruf.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
autobus piętrowy - autobus z dwoma poziomami.
rondo-Dookoła.
Ruch wszystkich pojazdów.
światła sygnalizatora - pokolorowane błyski w ulicy; oni zatrzymują się i zaczynają ruch uliczny.
przejście dla pieszych - czarno-białe stanowisko w sprawie ulicy; ludzie mogą przecinać krzyż, przechodzić na drugą stronę ulicy
otwarty najwyższy autobus - autobus bez dachu.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Strasznie dziwny ten tekst : )
1 5 1