Odpowiedzi

2009-11-16T14:55:48+01:00
Dam ci pałę
Dam ci dwóję
Szóstki nie dam, nie

Nauczycielu, byłeś mi naprawdę bliski
Nauczycielu, wiesz, że byłeś mi jak brat
Dałeś mi pałę
Dałeś mi dwóję
Dałeś mi piątkę
Dałeś mi tróję
Szóstki nie dałeś, szóstkę wpisałem sobie sam

Teraz dzięki Tobie jestem mądry gość
Bo mi w szkole w porę
Mocno dałeś w kość
Dziś otwarty dla mnie
Cały wielki świat
Bo angielski miałem z tobą przez sześć lat
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:56:47+01:00
„Lalka”

Porcelanowy uśmiech
Na porcelanowej twarzy
Tak nie wiele potrafi wyrazić.
Porcelanowa lalka z pełnymi radości porcelanowymi oczami
Z pięknego materiału sukienka z falbankami
Blond włosy ze sztucznego tworzywa sprawiają, że lalka wygląda jak żywa
Nikt nie wiem jednak co czuje porcelanowe serce, zamknięte jak w szklanej butelce
Stworzona by cieszyć dzieci
By przywracać radość, kiedy gdzieś uleci
I tylko wieczorem kiedy wszyscy zasną
Przykrywa się smutku płachtą
Nie wolno jej myśleć o sobie
Ma służyć przecież ku ozdobie
Nikt nie będzie chciał zapłakanej lalki
Więc lepiej dla nie byłoby polubić falbanki
Lepiej udawać, że nic się nie czuje
I myśleć sobie
- Niech mój porcelanowy uśmiech
Innych raduje
2 5 2
2009-11-16T15:12:13+01:00
Piesku nie idź
Piesku , nie idź tam wyszyty na poduszce dzik ,
Piesku nie szczekaj , dziad cię schwyta ,
Boże cię uchowaj .

Nianiu , gaśnie świeczka znów
kot za piecem kwili ...
Strasznie boję się tego dzika .
Po co go wyszyli