Odpowiedzi

2009-11-16T14:56:14+01:00

Zima
Zima na helu jest łagodniejsza niż na Śnieżce ze względu na mniejszą wysokość. Temperatura powietrza spada wzraz ze wzrostem wyskości, tak więc im wyżej, tym jest niższa. Dodatkowo na łagosnośc klimatu na Helu wplywają wiatry.
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T14:58:05+01:00
Zima
na helu jest łagodniejsza niż na Śnieżce ze względu na mniejszą wysokość. Temperatura powietrza spada wzraz ze wzrostem wyskości, tak więc im wyżej, tym jest niższa. Dodatkowo na łagosnośc klimatu na Helu wplywają wiatry
22 4 22
2009-11-16T15:15:11+01:00
Zima na helu jest łagodniejsza niż na Śnieżce ze względu na mniejszą wysokość. Temperatura powietrza spada wzraz ze wzrostem wyskości, tak więc im wyżej, tym jest niższa. Dodatkowo na łagosnośc klimatu na Helu wplywają wiatry.




hmmm...jakie to dziwne wszystkie odpowiedzi identyko..

gdyby coś nie tak to pisz..
Pozdrawiam
11 4 11