Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:02:05+01:00
Odkrył wpływ pleśni pędzlaka na gromkowce.
46 2 46
2009-11-16T15:02:28+01:00
Aleksander Fleming odkrył antybiotyk(penicylinę).

http://pl.wikipedia.org/wiki/Alexander_Fleming
72 4 72
2009-11-16T15:02:33+01:00
Pierwszy antybiotyk, penicylina, został odkryty przypadkowo przez szkockiego bakteriologa Aleksandra Fleminga w 1928 roku. Profesor Fleming znany ze swych prac nad szczepionkami na tyfus, dostrzegł nalot na płytce z hodowli bakterii, które przez zapomnienie zostawił na kilka dni w laboratorium. Fleming zwrócił uwagę, że wokół plam bakterie zupełnie zniknęły.
109 4 109