Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:01:13+01:00
Przebiegły - cwany, błyskotliwy
impulsywny - gwałtowny, narwany
niezłomny - dzielny, nieugięty
ostrożny - przezorny, wyważony

Sądzę, iż wszystkie pasują do określenie Odyseusza.
12 3 12
2009-11-16T15:01:57+01:00
Do Odyseusza pasują: przebiegły, niezłomny, ostrożny

Synonimy:
Przebiegły - sprytny
Niezłomny - niestrudzony
Ostrożny - rozważny
Impulsywny - gwałtowny
12 4 12
2009-11-16T15:23:42+01:00
Przebiegły-chytry
inpulsywny- gwałtowny
niezłomny- nieustępliwy
ostrożny-rozważny
7 3 7