Odpowiedzi

2009-11-16T15:04:11+01:00
1.Zapala się znicz olimpijski
2.Igrzyska organizuje się co 4 lata
3.Są podobne dyscypliny


(ja też to miałem z historii)
2009-11-16T15:04:01+01:00
Starożytne - brali udział tylko mezczyzni
trwały 5 dni
zwyciezca dosta wieniec i pomnik w mieście.
tylko 6 dyscyplin spotrowych
uczestnicy byli nadzy.

nowozytne -
udział biora kobiety i mezczyzni
trwaja kilka tygodni
duzo dyscyplin
maja piekne stroje
skaladnie przysiegi wszystkim zgromadzonym o uczciwą gre

pozdro daj najlepsza odp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:05:02+01:00
-w starorzytnych igrzyskach kobiety niemogły brac udziały- w wspułczesnych tak
-było mało konkurencji ( pięciobuj ) - teraz mamy ich wiele
-odbywały sie co 4 lata ( to sie niezmieniło )
-trawały 5 dni ( to raczej też )
-zawodnicy byli nagradzani tylko laurem i sławą ; teraz mamy jeszcze pieniadze
-igrzyska rozpoczynano od zapalenia płomienia ( niewiem jak dokładnie sie to nazywa ) tu tez bez zmian