Odpowiedzi

2009-11-16T15:05:26+01:00
0,4 x = 96

x = 96 : 0,4

x=240 - tyle było na początku

240 - 96 = 144

144/9 = 16 - tyle wypijali dziennie

96/8 = 12

16-12 = 4

4/16 * 100% = 25%

o tyle powinni zmniejszyć
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:11:51+01:00
0,4 x = 96 | :0,4
x=240
Na początku mieli 240 bukłaków.

240 - 96 = 144
144/9 = 16
96/8 = 12
16 - 12 = 4
4/16 x 100% = 25%

Powinni zmniejszyc o 25%.

Chyba tak. :)
3 3 3