Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:06:56+01:00

Etiopia .

a) stolica
b) Główne krainy geograficzne
c) Najwyżej położony punkt
d) Kraje sąsiadujące

a) Addis Abeba
b) Wyżyny: Abisyńska i Somalijska
c) Ras Daszan - 4620 m n. p. m.
d) Kenia, Sudan, Dżibuti, Somalia, Erytrea
3 2 3
2009-11-16T15:10:45+01:00
A) Addis Abeba
b) Praktycznie całą powierzchnie zajmuje Wyżyna Abisyńska
c) Ras Daszan- 4620 m. n.p.m
d) Dżibuti, Erytrea, Somalia, Kenia, Sudan
2 3 2