Odpowiedzi

2009-11-16T15:08:12+01:00
Ponieważ woda podmywa lądy to raz a 2 to to , ze lądy sie przesuwaja o pare cm rocznie
2 2 2
2009-11-16T15:08:16+01:00
Poniewarz powłoka tektoniczna ziemi jest w ciągłym ruchu
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:10:35+01:00
Przed milionami lat temu rozmieszczenie ladó i oceanów bylo inne poneiwaz byly to formy ladów przed przemieszczeniem sie lodowca...Lodowiec ten wbił sie w kontynety przemieszczajac je oraz zmieniajac im ksztalt
6 4 6