Odpowiedzi

2009-11-16T15:12:15+01:00
Science fiction [czyt. sajen sfiksyn]
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:13:11+01:00
S.f oznacza z angielskiego sience fiction co w dosłownym tłumaczeniu oznacza: "nauka fikcja", a w wolnym fikcyjna nauka.
Używa się tego skrótu najczęściej do oznaczania gatunku filmu, który nie jest zgodny z prawdą, ma dużo wyolbrzymień, jednym słowem ukazuje świat fikcyjny.

ps: pisałam to sama;P
7 5 7