Odpowiedzi

2009-11-16T15:18:59+01:00
Powinien być:
1.wzorem dla wszystkich
2.umieć zachowywać się w każdej sytuacji
3.prowadzić higieniczny tryb życia
4.jest koleżeński i prawdomówny
5.nie pali,nie pije alkoholu
6.znać języki obce
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:25:04+01:00
Odważny- nie boi sie innych przeciwnikow zawsze jest gotow do rywalizacji, wierzy we wlasne sily
Ambitny- poświęca duzo czasu na cwiczenia,nie poddaje sie po przegranej
Uczciwy- umie sie przyznac do bledu oraz zawsze walczy fair play
Motywujący sie - jeśli nie będzie potrafił się zmotywować do trenowania i ciężkiej pracy, to z czasem zrezygnuje. Niekiedy
trzeba sobie czegoś odmówić, by potem nie żałować.
Spokojny- nie moze uności sie zlością do trenera czy przeciwnikow,nie moze rowniez stresowac sie przed kazdyminp.: zawodami
Wytrwały- czasem gdy sportowiec nie ma sily na dalszą rywalizacje musi dalej rywalizowac

1 5 1