Odpowiedzi

2009-11-16T15:27:20+01:00
O - ogon - 140
t - tułów
g - głowa

g = o +1/2 t
t = o+g

t= o + o +1/2t
1/2 t = 140 + 140

1/2 t = 280

tułów = 560 dag

g= 140 + 280 = 420

Ryba = 140 + 420 + 560 = 1120 dag
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:32:09+01:00
O = 140 dag
x = o + 1/2y
y = o + x

rozwiązanie

x = 140 + 1/2 y
y = x + 140

x = 140dag + 1/2 y
y = 140 dag + 1/2y + 140 dag

x = 140 dag + 1/2 y
y = 1/2 y = 140dag + 140dag

x = 140 + 1/2 y
y = 280 dag * 2

x = 140 dag + 1/2 y
y = 560 dag

x = 140 dag + 280 dag
y = 560 dag

x = 420 dag
y = 560 dag