Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:32:59+01:00
A) (2a+b)*c - (2ac-bc+1)= 2ac + bc - 2ac + bc -1= 2bc -1
b) 5(x-z) + 2(z-x)= 5x - 5z + 2z - 2x = 3x - 3z
c) 2x²(x-5) - 3x(x²-3x+5) = 2x³ - 10x² - 3x³ + 9x² - 15x = -x³ -x² -15x
d) 6(a²+b+1/2) -3(b+1/3)= 6a² + 6b + 3 - 3b -1 = 6a² + 3b +2

:)
1 5 1
2009-11-16T15:35:49+01:00
A) (2a+b) × c - (2ac-bc+1) =2ac+bc-2ac+bc-1=2bc-1
b) 5(x-z)+2(z-x)=5x-5z+2z-2x=3x-3z
c) 2x²(x-5) -3x(x²-3x+5)=2xdo3-10x²-3xdo3+9x²-15x=-xdo3-x²-15x