Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:48:31+01:00
Program zmian systemowych zapowiadał : przekształcenia własnościowe, zorganizowanie rynku papierów wartościowych i reformę systemu bankowego, wprowadzenie mechanizmów rynkowych, otworzenie gospodarki na świat, utworzenie rynku pracy.
1 5 1
2009-11-16T15:52:15+01:00
Program zmian systemowych zapowiadał : przekształcenia własnościowe, zorganizowanie rynku papierów wartościowych i reformę systemu bankowego, wprowadzenie mechanizmów rynkowych, otworzenie gospodarki na świat, utworzenie rynku pracy.