Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:44:11+01:00
Mount Everest = 8848m.n.p.m.
Spadek temperatury wraz z wysokością = 0.6\100m
8848 : 100 = 88.48
88.48 x 0.6 = 53.08
Temperatura n p m = 27 stopni C
27 - 53.08 = -26.08
Odp:Na szczycie Mount Everest temperatura wynosi 26.08 stopni C.
6 2 6
2009-11-16T15:57:14+01:00
Mount Everest - 8848 m n.p.m.
morze w Kalkucie - 0 m n.p.m. 27°C

spadek temperatury wynosi 0,6°C na 100m

8848m ÷ 100m = 88,48
88,48 × 0,6°C = 53,088°C ≈ 53°C
27°C - 53°C = -26°C

Odp. Temperatura na szczycie Mount Everest będzie
wynosić -26°C.
5 4 5