Odpowiedzi

2009-11-16T15:35:05+01:00
Polega to na tym,że szanujemy swoje ciało
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:13:17+01:00
Godność ludzkiego ciała polega na szanowaniu siebie i swojego ciała. Chodzi o to, że każdy z nas chcąc zachować tą godność powinien dbać o to by nie prowokować innych do czynów, które nam tą godność odbiorą (np. ubierać bluzki, które zasłaniają dekolt). Jednak mówiąc o godności ciała nie mamy na myśli tylko swoje ciało, ale także bliźniego. Należy szanować godność innych ludzi, nie nakłaniać ich do czynów, które nie są zgodne z wolą danej osoby.
1 5 1