Odpowiedzi

2009-11-16T15:35:25+01:00
- jak ktoś ma problemy
- pomóc komuś
- postawić się w czyjejś sytuacji
- myśleć pozytywnie
- przeszkodzić komuś w czymś
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:36:56+01:00
Mieć po górkę- oznacza mieć jakieś trudności.
zdjąć komuś kamień z serca- oznacza pomóc mu w jakiś problemach, które go dręczyły i leżały mu na sercu.
być w czyjejś skórze- postawić się na jego miejscu
być dobrej myśli- myśleć pozytywnie
stanąć na drodze- przeszkodzić w czymś
3 3 3