Odpowiedzi

2009-11-16T15:37:04+01:00
Też to miałem ale nie zrobiłem a nauczycielka nawet o tym sie nie dowiedziała.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:06:03+01:00
Może być po angolu?

FOR A TIME I STOOD PONDERING
ON CIRCLE SIZES. THE LARGE
COMPUTER MAINFRAME QUIETLY PROCESSED
ALL OF ITS ASSEMBLY CODE. INSIDE MY ENTIRE...

Po Polsku
Jaś o kole z werwą dyskutuje,
Bo dobrze temat ten czuje.
Zastąpił ludolfinę słowami wierszyka.
Czy ty odgadłeś, skąd zmiana ta wynika?
1 5 1