Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • oczo
  • Początkujący
2009-11-16T15:53:24+01:00
A) (a-1)(a²-b²) = a³-ab-a²+b²

b) (2x-1)(y-3)= 2xy- 6x- y +3

c) (x-y)(a-b+9) = ax- bx +9x -ay+by -9y

d) (k²-2k+2)(t+8) = k²t +8k²-2kt -16k +2t +16
2009-11-16T15:54:27+01:00
A) 2a²-a²-b²=a²-b²
B) 2xy-6x-1y+3
2009-11-16T16:52:47+01:00
A) (a-1)(a²- b² )= a³-ab² *a³- 1b³ =-ab²

b) (2x-1)(y-3)=2xy-6x*(-y)+3

c)(x-y)(a-b+9) =xa-bx +9x*ya+yb-9y

(k²-2k+2)(t+8)=k²t+8k² -2kt-16k +2t+16

myśleze o to chodzi :))