Ułóż(najlepiej dłuższe) zdania (osobne) ze słowami:
prawy
moralny
bez winy
skromny
człowiek delikatnego sumienia
spełnic dobry uczybek

grzesznik
nieszlachetny
niegodziwy
bezbożny
człowiek bez sumienia
popełnic grzech
miec wyrzuty sumienia
nikczemny

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:43:48+01:00
Jestem grzesznikiem , lecz pragnę to zmienić.
Weronika postąpiła nieszlachetnie, zostawiając wszystkich na pastwę losu i ratując własna skórę.
Mój sąsiad jest człowiekiem bez sumienia, ponieważ codziennie bije swoją żonę.
Popełniłem grzech, lecz pragnę się z niego wyspowiadać.
Hubert ma teraz wyrzuty sumienia, ponieważ bardzo nakszyczał na swoja mamę.

Przepraszam że tak mało, ale nie mam czasu (;
2 3 2
2009-11-16T16:04:56+01:00
Prawy człowiek postępuje sprawiedliwie,podczas rozwiązywania sporów.
Moralny uczeń zawsze odrabia swoje zadanie domowe.
Nikt nie jest bez winy.
Biedacy żyją skromnie.
Człowiek lekkiego sumienia zwykle robi niemądre rzeczy.
Spełnić dobry uczynek to jak krok do nieba.
Grzesznik jest ślepy na swoje czyny.
Bywało, że szlachcic był nieszlachetny.
Ty niegodziwy złoczyńco!
Bezbożny człowiek w nic nie wierzy.
Człowiek bez sumienia najczęściej trafia do więzienia.
Nie trudno jest popełnić grzech.
Mieć wyrzuty sumienia oznacza czuć się winnym.
Odejdź stąd nikczemniku!
1 2 1