Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:40:48+01:00
Tego nikt nie wie ... Wie to jedynie sam bóg
1 4 1
2009-11-16T15:41:46+01:00
Podobno ma być w 2012r 21 grudnia ;) Choć sam nie wiem czy w to wierzyć , lepiej być jednak na wszystko przygotowanym ...
Choć niekoniecznie moze to być koniec świata.Być moze to będzie jakaś katastrofa, która niekoniecznie musi zniszczyć calą Ziemię tylko jakiś okreslony region..Byc może będzie to emidemia, zaraza.
Tu własnie pozostaje kwestia interpetacji przepowiedni.
2009-11-16T15:43:41+01:00
"Koniec Świata" - to określenie pochodzi z Biblii i tam trzeba szukac odpowiedzi. Koniec świata to nie rozpad planety ale zaglada niegodziwej ludzkości, bo "świat" to ludzie, którzy go tworzą. A kiedy ??? Daty nie ma, ale podano kilka objawów zwiastujących zbliżanie się, np: upadek wartości moralnych, wzrost przemocy i przestępczości, pojawianie się różnych epidemii (AIDS ???), eskalacja konfliktów międzynarodowych itd.