Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T15:51:27+01:00
1. aby przystąpić do wspólnoty kościoła
2. aby stać się chrześcijaninem
3. aby stać się osobą wierzącą
4. aby uczyć się podstawowych zasad chrześcijaństwa
5. aby móc żyć w zgodzie z własnymi przekonaniami
2009-11-16T16:17:07+01:00
Mi wydaje sie ze chrzest jest po to aby ..oczyscic sie z grzechu pierworodnego jaki posiada kazdy czlowiek(procz NMP) i po to aby przyblizyc sie do boga poprzes chrzest przeciez bug tez mial chrzest w rzece chybaJordan o ile sie nie mysle... i to nam pomaga na pewno w zyciu dalszym o to zby byc blizej stworcy ..i zeby przystapic do wspolnoty jaka jest kosciol
2009-11-16T16:23:06+01:00
-w celu przystąpienia do wspólnoty kościoła
-zostania chrześcijaninem
-aby wierzyć w Boga
-aby móc się wyspowiadać i przystąpić do sakramentu świętego
-aby być dzieckiem Bożym