Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:12:37+01:00
B)
Wysokość bezwzględna- wysokość mierzona względem poziomu morza (nad lub pod poziomem morza.)

Wysokość względna- wysokość mierzona względem punktu nie znajdującego się na poziomie morza, na przykład- podnóża góry).


A)

*nizina położona zazwyczaj poniżej 200m n.p.m. a równina stanowi ją płaski lub prawie całkowicie poziomy teren
*charakter równinny mają znaczne powierzchnie den oceanów.
*Powierzchnia niziny może mieć charakter całkowicie płaski,falisty lub pagórkowaty.
*Obszar nizinny, zwykle pagórkowaty z licznymi misami jeziernymi nosi nazwę pojezierza.
3 4 3
2009-11-16T17:18:26+01:00
Równina- są to tereny płaskie
nizina- tereny do 300 m n.p.m.
wysokość względna- wyskokść mierzona od podnóża do wierzchołka
wyskość bezwzględna-wysokość mierzona od poziomu morza do wierzchołka
2 3 2