Odpowiedzi

2009-11-16T15:47:08+01:00
Trzęsienie ziemi
Może doprowadzić do śmierci ludzi, zniszczenia budynków, zapór wodnych (co może doprowadzić do powodzi )

Wygrany mecz
Może doprowadzić do poszkodowania uczestników oraz przechodni. Może także doprowadzić do zamieszek.


Jak coś pisz na priv
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:55:19+01:00
No kurde nie wiem poszukaj w google:]
Na to pierwsze: Trzęsienie ziemi to inaczej drgania skorupy ziemskiej. Najczęstsze to trzęsienia tektoniczne.mogą ucierpieć budynki oraz ludzie.