Odpowiedzi

2009-11-16T15:52:32+01:00
Przyjaciel jest jak sklep - tani
przyjaciol poznje sie w biedzie
jak nie masz ty pewnie ma przyjaciel
twoj stary przyjaciel
no i nie wiem "confused"
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:53:01+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
Przyjaźń do grobowej deski.
Przyjaciel na dobre i na złe.
Przyjazna dusza.
Przyjaciela trudno znaleźć, a prędko go stracić można.
Dla przyjaciela nowego nie opuszczaj starego.
Przyjaźń szczera nigdy nie umiera.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T15:55:17+01:00
Wspaniała przyjaźń,
pamiętliwa przyjaźń,
prawdziwa przyjaźń,
orginalna przyjaźń,
mutualistyczna przyjaźń.