Odpowiedzi

2009-11-16T15:59:02+01:00
Warszawa 21*E
Nowy Jork 74*W

21+74= 95*
1* - 4 minuty
95* - x

x= 380 minut = 6 godzin 20 minut

Jeżeli w Warszawie jest 12:20 to na zachodzie jest wcześniej, czyli 12:20 - 6 godzin 20 minut = 6.00 w NJ

Pozostałe przykłady spróbuj zrobić sam tym sposobem. Jak coś to pisz na pw Ci wytłumaczę :)

ps. Pamiętaj, że jeżeli dwie miejscowości masz po tej samej stronie południka 0* to odejmujesz, a jeśli po różnych stronach to dodajesz..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:32:54+01:00
NY:
74+21=95
95=6h 20min
12:20 -6h 20min = 6:00

Tokio:
140-21=119
119=7h 36min
12:20 +7h 36min = 19:56

Belgia
21-4=17
17=1h 8min
12:20 -1h 8min =11:12
2 3 2