Odpowiedzi

2009-11-16T15:57:57+01:00
Historyczne:

Starożytność, Średniowiecze, Nowożytność, Współczesność, Historia Najnowsza

Człowieka:
Austrolopitek, Homo habilis, Homo Erectus, Neandertalczyk, Homo Sapiens
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:59:16+01:00
Epoki historyczne
1.Prehistoria
Epoka kamienia łupanego
Epoka brązu
Epokę żelaza
2.Starożytność
3.Średniowiecze
4.Nowożytność
5.Współczesność
etapy ewolucji człowieka
Driopitek
Australipitek
homo habilis
homo erectus
neandertalczyk
homo sapiens sapiens
3 3 3
2009-11-16T16:45:48+01:00
Etapy ewolucji człowieka:
Australopitek
Homo habilis-człowiek uzdolniony
Homo erectus-człowiek wyprostowany
Homo neandertalensis-neandertalczyk
Homo sapiens-człowiek rozumny

Epoki historyczne
Prahistoria
Starożytność
Średniowiecze
Nowożytność
Współczesność
2 3 2