Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T15:59:47+01:00
Adam i Ewa mieli dwóch synów. Starszy nazywał się Kain i był rolnikiem, a młodszy miał na imię Abel- był pasterzem. Gdy byli
już dorośli, pewnego razu składali Bogu ofiarę z plonów pracy własnych rak. Bóg chętnie przyjął dar Abla,ale ofiarę Kaina odrzucił.
Kain poczuł smutek, gniew i zazdrośc. Wybawił Abla na pole i tam go zabił. Kiedy Bóg zapytał go, co się stało z jegomłodszym bratem, Kain próbował sie wykręcić od wyznania winy, odpowiadając,że nie jest stróżem Abla.
Jednak Bóg, który widział wszysto co się stało , przeklął go za zbrodnię, wygnał na wschód od Edenu i skazał na los zbiega. Dodatkową karą dla Kaina była zapowiedź,ze nie bedzie móg się cieszyć już nigdy, plonami swej pracy, a on sam oznaczony piętnem mordercy będzie musiła żyć z wyrzutami sumienia i poczuciem winy, bo nikomu z ludzi nie będzie wolno pozbawić go życia.
2009-11-16T16:02:59+01:00
Adam i Ewa mieli dwóch synów. Starszy nazywał się Kain i był rolnikiem, a młodszy miał na imię Abel- był pasterzem. Gdy byli
już dorośli, pewnego razu składali Bogu ofiarę z plonów pracy własnych rak. Bóg chętnie przyjął dar Abla,ale ofiarę Kaina odrzucił.
Kain poczuł smutek, gniew i zazdrośc. Wybawił Abla na pole i tam go zabił. Kiedy Bóg zapytał go, co się stało z jegomłodszym bratem, Kain próbował sie wykręcić od wyznania winy, odpowiadając,że nie jest stróżem Abla.
Jednak Bóg, który widział wszysto co się stało , przeklął go za zbrodnię, wygnał na wschód od Edenu i skazał na los zbiega. Dodatkową karą dla Kaina była zapowiedź,ze nie bedzie móg się cieszyć już nigdy, plonami swej pracy, a on sam oznaczony piętnem mordercy będzie musiła żyć z wyrzutami sumienia i poczuciem winy, bo nikomu z ludzi nie będzie wolno pozbawić go życia.