Odpowiedzi

2009-11-16T16:15:09+01:00
Hymm .. Na Początku proponował bym 5 min wolnego truchtu. Później zacznij się rozciągać od góry czyli kark - pokręć głową .
Wymachy rąk wedle Twojego uznania jak i w którą stronę. Następnie krążenie tułowia , w pozycji stojącej i w pozycji rozkrocznej nie wiem jak o się nazywa złączasz ręce i zataczasz koła pamiętaj w pozycji rozkrocznej . Kiedy już to zrobisz przejdź to wymachów nóg prawa noga do lewej ręki i odwrotnie. Zrób tak zwany "Wypad" mam nadzieje że wiesz co to jest xD.
Później spróbuj dotknąć ziemi rękoma z wyprostowanymi kolanami trudne ale trening czyni mistrza:) Następnie w pozycji rozkrocznej dotykaj prawą ręką lewej nogi, aż poczujesz ból po kolanem . w pozycji siedzącej zrób to samo , do tego siad płotkarski i do tego proponuję byś nadal w pozycji siedzącej z wyprostowanymi kolanami dotknął stóp :) następnie ćwiczenia szybkościowo-wytrzymałościowe Skip A , Skip B i Skip C . Przeplatanka , wieloskok i trochę sprintu na odległość max.50 m to tyle by było :) przyjemnej rozgrzewki życzę :)
2009-11-16T16:15:10+01:00
Z początku polecam byś zrobił biegi tak aby się trochę zmęczyli ale nie za bardzo tak około 2 min potem zrób ćwiczenie rozciągające mięśni nóg i rąk(np.skłony,szpagat,itp.)potem niech zrobią z 20 brzuszków jak dadzą rade.i koniec:)za taką rozgrzwke dostałem 5:) bo pan widział że dobrze są rozgrzani
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:25:37+01:00
1.króżenia głowy na boki w przód i w tył
2.krążenia rąk w przód w tył naprzemian
3.krążenia bioder
4.rozgrzewanie stawu skokowego i nadgarstków
5 rozciąganie
6.skip A B C
7.przeplatanka
8.krok dostawny

ja zrobiłam to wszystko i dostałam 5