Odpowiedzi

2009-11-16T16:00:27+01:00
Musi być różnica potencjałów na jego końcach i obwód musi być zamknięty.
1 5 1
2009-11-16T16:02:09+01:00
Warunkiem przepływu prądu jest istnienie napięcia (różnicy potencjałów).
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:02:10+01:00
Warunki trwałego przepływu prądu:
- zamknięta droga dla przepływu ładunków ( droga ta to obwód elekttryczny )
- obecność źródła energii elektrycznej, które zmusza ładunki do poruszania się
5 4 5