Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:12:10+01:00
Wektor zaznaczamy po obu stronach. Zawsze w zad. pisze wartość r1 i r2. Przyjmijmy ,że r1 na 5 cm a r2 na 12 cm. Od razu widać ,że z większą siłą działa r2 więc wektor będzie dłuższy ,zaś r1 z mniejsza więc wektor będzie krótszy. Wektor zawsze zaczynamy rysować od środka ciała.
Aby obliczyć to od większego odejmujemy mniejsze i ten wynik to siła działania siły na dane ciało.

Nie widac obrazka ,więc starałam się wytłumaczyć ;]
Pozdrawiam ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:21:14+01:00
F1 i F2 rysuje się pod " F'' Nie da się tak dobrze tego wytłumaczyć. F- i pod, obok F rysujesz 1 lub 2 zależy od wektoru. xD
1 5 1