Odpowiedzi

2009-11-16T16:09:20+01:00
Odpowiedzieć na pytanie, w którym dałeś "Odpowiedz", ale nie odpowiedziałeś.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:09:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:15:32+01:00
Jak rozwiązujesz komuś rozwiązanie to takie coś ci wyskakuje, że ci zarezerwowali miejsce abyś mogła rozwiązać zadanie i wtedy ci odejmują 2 punkty a jak zrobisz to zadanie to ci je oddadzą, a jak się wycofasz to ci odejmą.