Podkreśl stwierdzenia prawdziwe dotyczące znaczenia porostów.
* Są pożywieniem dla reniferów i piżmowołów.
* Wykorzystuje sięje w lecznictwie.
* Ptaki Wykorzystują je do budowy gniazd.
* Używane są do produkcji galaretki.
* Biorą udział w pierwszych etapach powstawania gleby.
* W Odpowiednich warunkach tworzą pokład węgla.

Z Góry Dziekuje Za Pomoc ; ) .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:10:21+01:00
No to tak każde stwierdzenie ponumerowałam.(po kolei oczywiście;P)
Odp: 2 3
;d
7 4 7
2009-11-16T16:12:01+01:00
Sa pożywieniem dla protistów,
wykozystuje sie je w lecznictwie,
uzywane sa do produkcji galaretki
5 1 5
2009-11-16T16:14:07+01:00
Wykorzystuje się je w lecznictwie
Biora udział w pierwszych etapach powstawania glonów
Ptaki wykorzystują je do budowy gniazd
4 4 4