Odpowiedzi

2009-11-16T16:12:32+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.
Przyjaciel na dobre i na złe.
Prawdziwa przyjaźń, Przyjaźń do grobowej deski.
Najlepszy przyjaciel, Jedyny przyjaciel.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:12:13+01:00
- najlepszy przyjaciel,
- przyjazna dusza,
- przyjaźń do grobowej deski,
- przyjaciel od serca,
- stary przyjaciel.

raczej jest dobrze :)
4 4 4
2009-11-16T16:14:06+01:00
Hmm... przyjazna dusza, przyjazn do grobowej deski, darzyc kogos przyjaznia, wyciagnac do kogos przyjazna dlon, dla przyjaciela nowego nie opuszczaj starego, przyjaciol poznaje sie w biedzie, ten przyjaciel prawdziwy, kto w nieszczęściu życzliwy, przyjaźń szczera nigdy nie umiera, przyjaciela tak potrzeba, jak wody i chleba

no wypisalam troche wiecej ;]] POZDRO :}}
4 3 4