Odpowiedzi

2009-11-16T16:19:42+01:00
3x²y-xy - 2xy +xy² - xy = 3x²y-4xy+xy²=
=3*1/3 - 1/3- 2*1/3+ (1/3)²= 1-1/3-2/3+1/9=
=1-3/9-6/9+1/9= 1-10/9= 1-1 1/9 = -1/9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:20:30+01:00
3yx²-xy-2xy+xy²-xy=3yx²-4xy+xy²= 3*1/3*(-1)²-4*-1*1/3+-1*1/3²=
1+4/3-1/9=1+12/9-1/9=2i 2/9
2009-11-16T16:25:44+01:00
=-1(-3*1/3-1/3)-1/3[-2-(-1/3)+(-1)]=(-1-1/3)-1/3(6/3+1/3-3/3)=-1*(-1i1/3)-1/3*4/3=1i1/3-4/9=4/3-4/9=12/9-4/9=8/9