Odpowiedzi

2009-11-16T16:16:17+01:00
M.in. dlatego, ze jesli jedna zepsóła by sie to caly pociag narazony byłby na tragiczny wypadek. a druga moze zapobiec tej awarii i wypadkowi. Po prostu druga lokomotywa jest na tzw. `wszelki wypadek`.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:21:57+01:00
Mogą występować trzy przypadki
1.siła ciągu jednej lokomotywy jest zbyt mała aby pociągnąć skład
2. ze względów bezpieczeństwa, gdyby jedna się popsuła to druga jest w stanie
bezpiecznie doprowadzić skład do stacji
3. siła hamowania dwóch lokomotyw w jeżdzie z góry jest dużo większa niż jednej
4 3 4