Odpowiedzi

2009-11-16T16:21:55+01:00
Lecznicze:
Babka zwyczajna
Stokrotka pospolita
Tasznik pospolity
Przyprawowe:
Koper ogrodowy
Mięta pieprzowa
Bylica draganek
Będące inspiracja:
RÓŻA 'APOLLO'\
CHRYZANTEMA 'SIZZLE YELLOW'
CHRYZANTEMA 'TIMMAN'
Kosmetyczne:
awokado
, kakaowiec,
poziomka,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:46:17+01:00
Lecznicza - rumianek
Przyprawowa - pieprz czarny
Będąca inspiracją - chryzantema
Kosmetyczna - róża
1 2 1