1.Suma miar kątów wewnętrznych dowolnego trójkąta wynosi:

a) 90 stopni
b) 120 stopni
c) 180 stopni
d)360 stopni
e) to zależy od rodzajun trójkąta



2.Zegar wskazuje 3:10. Którą godzinę zegar wskaże za 36 godz. i 50 min?

a)3:00
b) 9:00
c) 16:00
d) 18:00
E) 12:00


3.Prostokąd ma obwód 28 m. W prostokącie tym narysowanoprzekątną tak, że powstały 2 identyczne trójkąty o obwodzie równym 24 m. Jaka jest długość przekątnej prostokąta?

a)16 m
b)10 m
c)14 m
d)8 m
e) nie można obliczyć


4. Ile metrów wstążki zużyto na zapakowanie prezentu o wymiarach: 20 cm x 20 cmx 50 cm?

a)3 m
b)3,2 m
c)1,8 m
d)5,8 m
e)4,8 m

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:23:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:32:02+01:00
1) odp. c
2) odp. c
3) odp. b
4) odp. e