Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:18:29+01:00
12 cm = 100 km / :12
1 cm - ok.8 km
1 km - 1000 m = 100.000
1 cm - 800 000 cm
skala mapy 1:800 000


skale raczej się zaokrągla....
2009-11-16T16:19:02+01:00
12cm - 100km
12cm - 10 000 000 cm
1 cm - 83333,(3) cm

Skala wynosi
1:83333
a jeśli zależy Ci na dokładnym to
1:83333,(3) lub 1:83333⅓


// Odpowiedź Charloote zbyt zaokrąglona, bo w początkowej fazie, a odpowiedź Patrycji to wogóle...
2009-11-16T17:15:21+01:00
12cm - 100km
12cm - 10 000 000 cm / 12
1 cm - 83333,(3)cm

czyli skala to
1:83333
a dokładniee
1:83333,(3) lub 1:83333⅓
:))