Odpowiedzi

2009-11-16T16:19:57+01:00
Moja mała ojczyzna jest Polska. Podoba mi sie ten kraj. Mieszka tu cała moja rodzina i bardzo mnie to cieszy, ponieważ coraz wiecej ludzi wyjeżdza za granicę w poszukiwaniu pracy. Myślę że zostane na zawsze w moim kochanym kraju.
12 2 12
2009-11-16T16:20:39+01:00
Nie wiem czy o to ci chodziło ale spróbuję
Moja mała ojczyzna to Polska. Mieszkają tu polacy. Jej herbem jest biały orzeł na czerwonym tle w koronie. Flaga Polski jest biało-czerwona. Polską eządzi prezydent.
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:23:52+01:00
MOją małą ojczyzną jest miejsce w którym się wychowałam, żyje-( twoja miejscowość)
Lubie tu spędzać czas ponieważ kocham tą piękną zieleń,przyrodę.Mam tu wiele przyjaciół z którymi zawsze mogę pogadać.Najbardziej jednak lubię wieczorne spacery,przy świetle księżyca, śpiew nocnych ptaków i samotność. Za to właśnie lubie , szanuje to miejsce i nie zamieniłabym tego za rzadne skarby świata:)
17 3 17