Zad 1 -Pilne !!!!!!!!!
Liczba o 110% większą od 20% to
a) 22 b)42 c)44 d)33
zad 2
konferencja przewidywana na 2 godziny przedluzyla sie o 35% planowenego czasu. Trwala wiec
a)2 godz.42 minut b) 2godz 7 minut c)3 godz 10minut d)3godz 5 minut
zad3
Garnitur ktory kosztowal 800zl .przecieniono najpierw o 10% a nastepnie o 5% .cena tego garnnituru wynosi obecnie :
a)120zl b)680zl c)684zl d)795zl

prosze o obliczenia !!

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:24:44+01:00
Zad 1
20 + 110% = 20 + 22 = 42 = odpowiedź b
zad 2
2h = 120 min
120 min + 35 % = 120 min + 42 min = odpowiedź a
zad 3
800 - 10 % = 800 - 80 = 720
720 - 5% = 720 -36 = 684zł = odpowiedź c ;D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:32:53+01:00
Zad2 120min - 100%
x - 135%

x=120*135 dzielone 100
x=162
162 ;60 =2,7 odp b

800*10%=80
800-80=720

720 * 5%= 36
720 - 36=684

odp c