Liczby wymierne
(-1/4)+(-1/2)+1/8+(-5/4)+(+3/8)+(+1 1/2)+(-7/8)

5,75 + (-8,5) + (-4/5) + (+10,7) +(-0,31) + (-3/4)

6,5 + (-0,025) + (-0,025) + (-9/2) + (-0,05) + (-1,2)
zadanie tekstowe:
Rodzice Mai jadą z Łodzi do Krakowa samochodem , którego średnie zużycie paliwa wynosi 7 l na 100 km . Za litr benzyny płacą 4,10 zł . odległość z Łodzi do krakowa wynosi 220 km . Ile zapłacą za benzynę rodzice mai ?

2

Odpowiedzi

2009-11-16T16:26:49+01:00
Odp.: Rodzice Mai zaplacą 63,14zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:30:48+01:00
-0,875
5
6


20 to 1/5 ze 100
7×2+1/5×7=14+1.4=15.4
15,4×4,1=63.14zł
1 5 1