Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:26:37+01:00
I. Tylko Bóg
II.Zakaz nadużywania słów świętych
III.Święć dzień święty
IV.Szanuj rodziców
V.Kochaj życie
VI.Bądź czysty
VII.Zarabiaj uczciwie
VIII.Bądź szczery
IX.Bądź wierny
X.Nie pożądaj niczego
1 1 1
2009-11-16T16:27:29+01:00
I.Tylko Bóg
II.Bóg jest jeden
III.Święć Święta
IV.Szanuj Rodziców
V.Kochaj Życie
VI.Bądź czysty
VII.Nie Kradnij
VIII.Nie oszukuj
IX.Bądź wierny
X.Ni pożądaj własności innego bliźniego.
1 5 1
2009-11-16T16:30:34+01:00
1. Jeden Bóg
2. Nie mów nadaremnie
3. Czcij Święta
4. Kochaj rodziców
5. Szanuj życie
6. Zachowaj czystość
7. Nie zabieraj
8. Nie kłam
9. Nie pożądaj
10. Nie zazdrość
3 2 3