Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:34:59+01:00
Dane:
t=15s
s=85m
Szukane:
a=?
v=?
Wzór
v=s:t
a=v:t
Rozwiązanie
v=85m:15s
v=5⅔ m/s

a=5⅔m/s:15s
a=17/3m/s*1/15s
a=17/45 m/s²

Odp:Przyspieszenie tego samochodu wynosi 17/45m/s²
Te ukośniki to kreski ułamkowe.Znak dzielenia też możesz zastąpić kreską ułamkową
2009-11-16T16:36:29+01:00
V=s/t
V=85/15
v=5 2/3 m/s

a=v/t
a=5 2/3 m/s / 15sek.
a=17/45 m/s2

Odp.: Przyszpieszenie: 17/45 m/s2