Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:27:18+01:00
Nr. kaplica Zygmuntowska
poza tym: Arsenał w gdańsku, Ratusz w Poznaniu, zamek w Brzegu, Wawel, kaplica Firlejów w Bejscach, kaplica Uchańskich w Uchaniach, Zamek Baranów Sandomierski, nagrobki Tarnowskich w katedrze w Tarnowie, Kiściól w Grodzisku Wielkopolskim
pozdro :)
3 2 3
2009-11-16T16:30:08+01:00
Zamki w Płakowicach , Brzegu i Krasiczynie.
Katedry w Płocku i zamościu .
Duża ilość kościołów i kapliczek .
3 3 3
2009-11-16T16:30:57+01:00
Zamość - ratusz , kamienice na Rynku Wielkim i katedra .
Arsenał w gdańsku, Wawel, Ratusz w Poznaniu, nagrobki Tarnowskich w katedrze w Tarnowie .


( narazie tylko tyle przyszło mi do głowy XD )
2 3 2