Odpowiedzi

2009-11-16T16:29:17+01:00
Do zapłodnieniea dochodzi w narzędziu rozrodczyt, tj. w komórce jajowej. Potrzeba wówczas obu płci. Do zapylenia dochodzi na pręciku kwiata. Jest to rozmnażanie bezpłciowe.
161 3 161
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:32:43+01:00
Zapylenie jest to rozmnażanie bezpłciowe. A zapłodnienie płciowe, do zapłodnienia dochodzi gdy komórka jajowa połączy się z plemnikiem.
438 4 438