Odpowiedzi

2009-11-16T16:32:16+01:00
Na poczatku:
70%* 200= 140 MĘŻCZYZN
200-140=60 KOBIET

0,6*140=84 mężczyzn wyjechało
0,1*60=6 kobiet wyjechało

czyli 90 osób wyjechało

zostało 200-90=110 osób w drugim dniu

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T16:33:48+01:00
kurs
kroju i szycia rozpoczelo 200 osob, w tym 70 % mezczyzn. po pierwszym dniu zajec wyjechalo 60 % mezczyzn i 10 % kobiet. ile osob kontynuowalo nauke kroju i szyca w drygim dniu kursu?



200 osób = 100% uczestników

70% stanowią mężczyźni więc

70/100 * 200 = 140 mężczyzn

30% stanowią kobiety czyli

30/100 * 200 = 60 kobiet

2 dzień kursu

140 - 60% = 140 - 60/100 * 140 = 140 - 84 = 56 mężczyzn zostało
60 - 10% = 60 - 10/100 * 60 = 60 - 6 = 54 kobiety zostały

56 + 54 = 110 osób

tyle osób zostało na drugim dniu kursu
2009-11-16T16:35:19+01:00
200*70%=200 * 70/100 = 140 <- ilość mężczyzn
200-140=60 <- Ilość kobiet
140*60%=140 * 60/100 = 84
140-84=56 <- ilość mężczyzn którzy zostali
60*10%= 60* 10/100= 6
60-6=54 <- ilość kobiet które zostały
54+56=110