Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-16T16:35:18+01:00
Kiedy słyszę patriotyzm myślę że jest to miłość do ojczyzny,własnego narodu... jest to poświecenie własnego życia za ojczyznę
1 5 1
2009-11-16T16:36:14+01:00
Patriotyzm to oddanie sie ojczyźnie
1 4 1
2009-11-16T16:44:34+01:00
Że jestem godna tego słuchać bo jestem dobrą patryjotką i że kocham swoją ojczyznę.Czuję też dumę że mogę być wolna od wojen .Bo kiedyś polacy walczyli za moją wolność.
1 5 1